Warsztaty online lub stacjonarne

Sales Mentoring Program

metody skutecznej sprzedaży

mechanizmy wywierania wpływu i perswazji

wyższy poziom obsługi klienta

komunikację, która zjedna każdego klienta!

Wyślij zapytanie ofertowe

Poznaj:

Sprzedaż i obsługa klienta powinna być dla Ciebie przyjemna i efektywna!


To naprawdę możliwe! Podczas warsztatu SMP dowiesz się, że znając odpowiednie narzędzia sprzedaż potrafi być przyjemna i efektywna.


Nie czekaj! Działaj!


Podejmij akcję i przybądź na warsztaty, a otrzymasz zestaw narzędzi, przykładów, ćwiczeń, materiałów, które przygotują Cię do wyższego poziomu skuteczności sprzedażowej i obsługi klienta.

Jeśli chcesz

Skutecznie sprzedawać

w przyjemny sposób

Poznać metody perswazji i wywierania wpływu

Magicznie oczarować Klienta ;)

Skutecznie zamykać sprzedaż

Rozpoznać rys psychologiczny klienta i dopasować język komunikacji

Poznać narzędzia bardzo skutecznej komunikacji

wówczas szkolenie SALES MENTORING PROGRAM jest dedykowane właśnie dla Ciebie!

Program szkolenia

Ćwiczenia indywidualne identyfikujące pozytywne wzmocnienia w procesie sprzedaży


Wymiana doświadczeń uczestników i wspólne wyciąganie wniosków z przytoczonych doświadczeń pozytywnych wzmocnień


Ćwiczenia indywidualne identyfikujące negatywne wzmocnienia w procesie sprzedaży


Wymiana doświadczeń uczestników i wspólne wyciąganie wniosków z przytoczonych doświadczeń negatywnych wzmocnień


Zidentyfikowanie zachowań klientów, które powodują największe obawy oraz wyzwania w procesie sprzedaży i obsługi klienta


Burza mózgów w zakresie znalezienia solucji na przytoczone trudne zachowania klientów w procesie sprzedaży i obsługi klienta


Subiektywizm - ćwiczenie obrazujące rzeczywistość komunikacji z perspektywy różnych klientów. Wyzbycie się klasycznych paradygmatów myślenia dotyczących jednolitej komunikacji z klientem i wyciągnięcie wspólnych wniosków z ćwiczenia.

Dzień 1

MODUŁ 1: Powodzenia i niepowodzenia w obsłudze klienta oraz subiektywizm oceny klienta

MODUŁ 2: Słowa zakazane w sprzedaży oraz nauka skutecznych komunikatów w rozmowie z klientem

Określenie słów zakazanych w sprzedaży i obsłudze klienta


Wskazanie możliwych negatywnych implikacji używania słów zakazanych (przykłady)


Ćwiczenie mające na celu transformację słów zakazanych na zwroty zwiększające pozytywny odbiór klienta


MODUŁ 3: Język korzyści - najtrudniejsze i jednocześnie najskuteczniejsze narzędzie sprzedażowe

Co tak naprawdę sprzedajesz? Produkt / usługę czy coś zupełnie innego?


Ćwiczenie, w którym uczestnicy projektują korzyści dla wybranych produktów / usług z asortymentu swojej organizacji


Ocena wykonanego ćwiczenia przez trenera


Wskazanie różnic między cechami, zaletami, a korzyściami


Ćwiczenie, w którym uczestnicy projektują cechy, zalety i korzyści wybranych produktów / usług z asortymentu swojej organizacji


Przedstawienie gotowego i prostego schematu poprawnego i skutecznego języka korzyści


Ćwiczenie werbalne podczas którego uczestnicy szkolenia wspólnie ze sobą przedstawiają korzyści wybranego produktu / usługi zgodnie z zapoznanym schematem

Dzień 2

MODUŁ 1: Fundamenty skutecznej sprzedaży i obsługi klienta

Słuchanie ze zrozumieniem - na co zwracać uwagę i jak słuchać, aby usłyszeć


Parafrazowanie - umiejętność utwierdzenia klienta w tym, że rozumiesz co chciał Ci przekazać


Zadawanie pytań - jak i jakie zadawać pytania, aby uzyskać najlepszy efekt sprzedaży / obsługi klienta


Negocjacje - jak nie dawać rabatów / ani nie iść na ustępstwa klientów jednocześnie sprawiając im radość - przykłady


Strategia negocjacyjna quid pro quo - coś za coś



MODUŁ 2: Podstawy - Skuteczna komunikacja z klientem na podstawie typologii psychologicznej klienta oraz jej wpływ na język sprzedaży

Co to jest osobowość klienta?


Jak powstały typologie?


Wielka Piątka - czyli współczesne typologie psychologiczne


Przedstawienie autorskiego schematu 4 podstawowych typologii psychologicznych w prosty i zrozumiały sposób (lew, paw, owca, sowa)


Submodalność (NLP) - wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk


Najlepsze sposoby komunikacji dla każdej z submodalności i typologii psychologicznej


Programy zachowań klientów (Ja - Inni, Cele - Problemy, Zgodny - Negujący, Osobisty - Formalny)

MODUŁ 3: Zaawansowane - Skuteczna komunikacja z klientem na podstawie typologii psychologicznej klienta oraz jej wpływ na język sprzedaży (gotowe narzędzia i schematy działania)

Moduł dotyczy następujących rodzajów zachowań klientów:


klient nastawiony na podejmowanie decyzji,


klient nastawiony na doradztwo,


klient przykładający wagę do danych,


klient z określonymi celami,


klient obawiający się problemów,


klient krytyk,


klient przykładający wagę do danych,


klient z określonymi celami,


klient obawiający się problemów.

Dzień 3

MODUŁ 1: Schemat budowy mózgu - jako narzędzie do zrozumienia zachowań klienta i odpowiedniego reagowania

Czym jest mózg gadzi, limbiczny i racjonalny


Schematy zachowań klientów w poszczególnych sytuacjach obsługi i sprzedaży


Sposób funkcjonowania mózgu dla każdej z przytoczonych sytuacji


MODUŁ 2: Komunikacja bezkonfliktowa i mechanizm aprobaty

Wyjaśnienie mechanizmu i celu komunikacji bezkonfliktowej


Przedstawienie schematu mechanizmu aprobaty w tym czterech jego kluczowych składowych


Przytoczenie najczęstszych sytuacji w kontakcie z klientem, w których komunikacja bezkonfliktowa jest panaceum na udaną relację, obsługę klienta i sprzedaż


Przedstawienie gotowego schematu mechanizmu aprobaty


Wskazanie przykładów zastosowania w/w schematu wraz ze szczegółowym opisem działania na psychologiczne aspekty odbioru i reagowania klienta


Ćwiczenie z uczestnikami na symulowanych przykładach w oparciu o gotowe scenariusze

MODUŁ 3: Zamykanie sprzedaży

Umiejętność słuchania


Umiejętność zadawania pytań


Poznawanie potrzeb klienta i pytania otwarte


Umiejętność parafrazowania


Umiejętność robienia pauzy w trakcie rozmowy


Umiejętność zadawania pytań proszących o wyjaśnienia


Umiejętność reagowania na zwrot typu “To ja się jeszcze zastanowię”

Kto poprowadzi szkolenie

Grzegorz Kordeczka

Trener Biznesu, Trener Sprzedaży, Przedsiębiorca

Właściciel 3 marek w tym m.in. WebDoctor.pl, eMarketing.pl oraz GK Grzegorz Kordeczka.


Szkoli, obsługuje, największe marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI.


Wykłada na kierunkach MBA oraz pokrewnych na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.


Prelegent szkoleń i konferencji organizowanych przez tak znamienitych organizatorów jak: Milewski & Partnerzy, 360SBC, Braian Tracy International, SprawnyMarketing.pl.


Wypowiada się m.in. w porannych programach telewizyjnych, na łamach Pulsu Biznesu, Magazynu Online Marketing, Sprawny Marketing, portalu eMarketing.pl.


Pomaga klientom doskonalić własne umiejętności sprzedażowe, planować procesy sprzedażowe, treści ofert i wzmacniać umiejętności negocjacji. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności sprzedaży, biznesu, eMarketingu, organizacji.


Jego warsztat inżynierii i metodologii należy do najbardziej zaawansowanych
i skutecznych co udowodnił już w setkach organizacji.


Stąd znane motto Grzegorza brzmi: Sukces to nie przypadek. Zostań reżyserem swojego szczęścia.

Wyślij zapytanie ofertowe

Referencje

Małgorzata Wilson

Lufthansa Group

TingTing Liu

Dyrektor Generalny w Reach Internetional Group

Diller Ania

Kapemilikan w Rozwijalnia Kobiet

Aleksander Waszak

Wspólnik w BODYLOOK Premium Lingerie

Agnieszka Sopel

Inspektor ds. Aparatury Medycznej w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym

Norbert Brodowski

Dyrektor Zarządzający w Quest Change Managers

Dorota Łapa

Założycielka w Orkiszowe Pola

Adam Pluciński

Właściciel i trener w Circinus Training Center

Łukasz Smoliński

Dyrektor Regionalny w Souvre International

Maciej Madziński

Dyrektor Operacyjny w Akademii Leona Koźmińskiego

Wyślij zapytanie ofertowe

Certyfikat Partnera Google


(od 12 lat prowadzimy kampanie w Google Ads dla setek klientów z bardzo dobrymi wynikami. Stąd - Google Partner :) )

Opinie Grzegorz Kordeczka Facebook


(Szkolenia i strategie eMarketingu budowane przez Grzegorza dla klientów są oceniane na 5.0! Prezes zawsze “musi” świecić przykładem :P)

Opinie WebDoctor Google


(Przyznajemy się bez bicia - nie jesteśmy doskonali :P , ale masz 95% szans na bycie zadowolnym na 5!)

Opinie WebDoctor Facebook


(Przyznajemy się bez bicia - nie jesteśmy doskonali :P , ale masz 95% szans na bycie zadowolnym na 5!)

Opinie WebDoctor w GoWork


(dobrze zmotywowany i zadowolony zespół jest kluczem do budowania sukcesu dla naszych klientów)

Złóż zapytanie ofertowe

Ćwiczenia praktyczne

Udostępnienie szkolenie w formie nagrania

Materiały poszkoleniowe w wersji PDF

Indywidualne podejście (Q&A)

Udostępnienie platformy szkoleniowej


CENA DZISIAJ:

4800

NETTO

Termin szkolenia:

18-20.11.2020

lub

ustalany indywidualnie

Miejsce szkolenia:

Online lub stacjonarnie

800 zł

BIURO:

Słowackiego 17/7

60-822 Poznań

+48 501 054 903

www.grzegorzkordeczka.pl

Masz pytania? Skontaktuj się!


Grzegorz Kordeczka

+48 501 054 903

g.kordeczka@webdoctor.pl