Warsztaty online lub stacjonarne
metody skutecznej sprzedaży
mechanizmy wywierania wpływu i perswazji
wyższy poziom obsługi klienta
komunikację, która zjedna każdego klienta!
Poznaj:
Sprzedaż i obsługa klienta powinna być dla Ciebie przyjemna i efektywna!
To naprawdę możliwe! Podczas warsztatu SMP dowiesz się, że znając odpowiednie narzędzia sprzedaż potrafi być przyjemna i efektywna.
Nie czekaj! Działaj!
Podejmij akcję i przybądź na warsztaty, a otrzymasz zestaw narzędzi, przykładów, ćwiczeń, materiałów, które przygotują Cię do wyższego poziomu skuteczności sprzedażowej i obsługi klienta.
Jeśli chcesz
Skutecznie sprzedawać
w przyjemny sposób
Poznać metody perswazji i wywierania wpływu
Magicznie oczarować Klienta ;)
Skutecznie zamykać sprzedaż
Rozpoznać rys psychologiczny klienta i dopasować język komunikacji
Poznać narzędzia bardzo skutecznej komunikacji
wówczas szkolenie SALES MENTORING PROGRAM jest dedykowane właśnie dla Ciebie!
Program szkolenia
Ćwiczenia indywidualne identyfikujące pozytywne wzmocnienia w procesie sprzedaży
Wymiana doświadczeń uczestników i wspólne wyciąganie wniosków z przytoczonych doświadczeń pozytywnych wzmocnień
Ćwiczenia indywidualne identyfikujące negatywne wzmocnienia w procesie sprzedaży
Wymiana doświadczeń uczestników i wspólne wyciąganie wniosków z przytoczonych doświadczeń negatywnych wzmocnień
Zidentyfikowanie zachowań klientów, które powodują największe obawy oraz wyzwania w procesie sprzedaży i obsługi klienta
Burza mózgów w zakresie znalezienia solucji na przytoczone trudne zachowania klientów w procesie sprzedaży i obsługi klienta
Subiektywizm - ćwiczenie obrazujące rzeczywistość komunikacji z perspektywy różnych klientów. Wyzbycie się klasycznych paradygmatów myślenia dotyczących jednolitej komunikacji z klientem i wyciągnięcie wspólnych wniosków z ćwiczenia.
Dzień 1
MODUŁ 1: Powodzenia i niepowodzenia w obsłudze klienta oraz subiektywizm oceny klienta
MODUŁ 2: Słowa zakazane w sprzedaży oraz nauka skutecznych komunikatów w rozmowie z klientem
Określenie słów zakazanych w sprzedaży i obsłudze klienta
Wskazanie możliwych negatywnych implikacji używania słów zakazanych (przykłady)
Ćwiczenie mające na celu transformację słów zakazanych na zwroty zwiększające pozytywny odbiór klienta
MODUŁ 3: Język korzyści - najtrudniejsze i jednocześnie najskuteczniejsze narzędzie sprzedażowe
Co tak naprawdę sprzedajesz? Produkt / usługę czy coś zupełnie innego?
Ćwiczenie, w którym uczestnicy projektują korzyści dla wybranych produktów / usług z asortymentu swojej organizacji
Ocena wykonanego ćwiczenia przez trenera
Wskazanie różnic między cechami, zaletami, a korzyściami
Ćwiczenie, w którym uczestnicy projektują cechy, zalety i korzyści wybranych produktów / usług z asortymentu swojej organizacji
Przedstawienie gotowego i prostego schematu poprawnego i skutecznego języka korzyści
Ćwiczenie werbalne podczas którego uczestnicy szkolenia wspólnie ze sobą przedstawiają korzyści wybranego produktu / usługi zgodnie z zapoznanym schematem
Dzień 2
MODUŁ 1: Fundamenty skutecznej sprzedaży i obsługi klienta
Słuchanie ze zrozumieniem - na co zwracać uwagę i jak słuchać, aby usłyszeć
Parafrazowanie - umiejętność utwierdzenia klienta w tym, że rozumiesz co chciał Ci przekazać
Zadawanie pytań - jak i jakie zadawać pytania, aby uzyskać najlepszy efekt sprzedaży / obsługi klienta
Negocjacje - jak nie dawać rabatów / ani nie iść na ustępstwa klientów jednocześnie sprawiając im radość - przykłady
Strategia negocjacyjna quid pro quo - coś za coś
MODUŁ 2: Podstawy - Skuteczna komunikacja z klientem na podstawie typologii psychologicznej klienta oraz jej wpływ na język sprzedaży
Co to jest osobowość klienta?
Jak powstały typologie?
Wielka Piątka - czyli współczesne typologie psychologiczne
Przedstawienie autorskiego schematu 4 podstawowych typologii psychologicznych w prosty i zrozumiały sposób (lew, paw, owca, sowa)
Submodalność (NLP) - wzrokowiec, słuchowiec, kinestetyk
Najlepsze sposoby komunikacji dla każdej z submodalności i typologii psychologicznej
Programy zachowań klientów (Ja - Inni, Cele - Problemy, Zgodny - Negujący, Osobisty - Formalny)
MODUŁ 3: Zaawansowane - Skuteczna komunikacja z klientem na podstawie typologii psychologicznej klienta oraz jej wpływ na język sprzedaży (gotowe narzędzia i schematy działania)
Moduł dotyczy następujących rodzajów zachowań klientów:
klient nastawiony na podejmowanie decyzji,
klient nastawiony na doradztwo,
klient przykładający wagę do danych,
klient z określonymi celami,
klient obawiający się problemów,
klient krytyk,
klient przykładający wagę do danych,
klient z określonymi celami,
klient obawiający się problemów.
Dzień 3
MODUŁ 1: Schemat budowy mózgu - jako narzędzie do zrozumienia zachowań klienta i odpowiedniego reagowania
Czym jest mózg gadzi, limbiczny i racjonalny
Schematy zachowań klientów w poszczególnych sytuacjach obsługi i sprzedaży
Sposób funkcjonowania mózgu dla każdej z przytoczonych sytuacji
MODUŁ 2: Komunikacja bezkonfliktowa i mechanizm aprobaty
Wyjaśnienie mechanizmu i celu komunikacji bezkonfliktowej
Przedstawienie schematu mechanizmu aprobaty w tym czterech jego kluczowych składowych
Przytoczenie najczęstszych sytuacji w kontakcie z klientem, w których komunikacja bezkonfliktowa jest panaceum na udaną relację, obsługę klienta i sprzedaż
Przedstawienie gotowego schematu mechanizmu aprobaty
Wskazanie przykładów zastosowania w/w schematu wraz ze szczegółowym opisem działania na psychologiczne aspekty odbioru i reagowania klienta
Ćwiczenie z uczestnikami na symulowanych przykładach w oparciu o gotowe scenariusze
MODUŁ 3: Zamykanie sprzedaży
Umiejętność słuchania
Umiejętność zadawania pytań
Poznawanie potrzeb klienta i pytania otwarte
Umiejętność parafrazowania
Umiejętność robienia pauzy w trakcie rozmowy
Umiejętność zadawania pytań proszących o wyjaśnienia
Umiejętność reagowania na zwrot typu “To ja się jeszcze zastanowię”
Kto poprowadzi szkolenie
Grzegorz Kordeczka
Trener Biznesu, Trener Sprzedaży, Przedsiębiorca
Właściciel 3 marek w tym m.in. WebDoctor.pl, eMarketing.pl oraz GK Grzegorz Kordeczka.
Szkoli, obsługuje, największe marki zarówno z sektora B2B jak i B2C. Realizował projekty strategiczne i szkoleniowe m.in. dla: ENEA, OSRAM, CURVER, MEDIA EXPERT, ORIFLAME, MIASTO POZNAŃ, UNIWERSYTET WARSZAWSKI.
Wykłada na kierunkach MBA oraz pokrewnych na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Prelegent szkoleń i konferencji organizowanych przez tak znamienitych organizatorów jak: Milewski & Partnerzy, 360SBC, Braian Tracy International, SprawnyMarketing.pl.
Wypowiada się m.in. w porannych programach telewizyjnych, na łamach Pulsu Biznesu, Magazynu Online Marketing, Sprawny Marketing, portalu eMarketing.pl.
Pomaga klientom doskonalić własne umiejętności sprzedażowe, planować procesy sprzedażowe, treści ofert i wzmacniać umiejętności negocjacji. Grzegorz szkoli przedstawicieli biznesu i korporacji skuteczności sprzedaży, biznesu, eMarketingu, organizacji.
Jego warsztat inżynierii i metodologii należy do najbardziej zaawansowanych
i skutecznych co udowodnił już w setkach organizacji.
Stąd znane motto Grzegorza brzmi: Sukces to nie przypadek. Zostań reżyserem swojego szczęścia.
Referencje
Małgorzata Wilson
Lufthansa Group
TingTing Liu
Dyrektor Generalny w Reach Internetional Group
Diller Ania
Kapemilikan w Rozwijalnia Kobiet
Aleksander Waszak
Wspólnik w BODYLOOK Premium Lingerie
Agnieszka Sopel
Inspektor ds. Aparatury Medycznej w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym
Norbert Brodowski
Dyrektor Zarządzający w Quest Change Managers
Dorota Łapa
Założycielka w Orkiszowe Pola
Adam Pluciński
Właściciel i trener w Circinus Training Center
Łukasz Smoliński
Dyrektor Regionalny w Souvre International
Maciej Madziński
Dyrektor Operacyjny w Akademii Leona Koźmińskiego
Certyfikat Partnera Google
(od 12 lat prowadzimy kampanie w Google Ads dla setek klientów z bardzo dobrymi wynikami. Stąd - Google Partner :) )
Opinie Grzegorz Kordeczka Facebook
(Szkolenia i strategie eMarketingu budowane przez Grzegorza dla klientów są oceniane na 5.0! Prezes zawsze “musi” świecić przykładem :P)
Opinie WebDoctor Google
(Przyznajemy się bez bicia - nie jesteśmy doskonali :P , ale masz 95% szans na bycie zadowolnym na 5!)
Opinie WebDoctor Facebook
(Przyznajemy się bez bicia - nie jesteśmy doskonali :P , ale masz 95% szans na bycie zadowolnym na 5!)
Opinie WebDoctor w GoWork
(dobrze zmotywowany i zadowolony zespół jest kluczem do budowania sukcesu dla naszych klientów)
Złóż zapytanie ofertowe
Ćwiczenia praktyczne
Udostępnienie szkolenie w formie nagrania
Materiały poszkoleniowe w wersji PDF
Indywidualne podejście (Q&A)
Udostępnienie platformy szkoleniowej
CENA DZISIAJ:
4800 zł
NETTO
Termin szkolenia:
18-20.11.2020
lub
ustalany indywidualnie
Miejsce szkolenia:
Online lub stacjonarnie
800 zł
BIURO:
Słowackiego 17/7
60-822 Poznań
+48 501 054 903
www.grzegorzkordeczka.pl
Masz pytania? Skontaktuj się!
Grzegorz Kordeczka
+48 501 054 903
g.kordeczka@webdoctor.pl